Konfiguration: Gøremål

 

 

 

Her kan du vælge de former for gøremål, der skal kunne tildeles kursister i menupunkterne Kursistinfo og Studievejledning.

 

Skolen kan vælge at benytte følgende former for gøremål:

  • Dokumentation

  • Tro- og love erklæring

  • Kontaktoplysninger

  • Videregivelse af oplysninger

  • Ønske om skriveform til skriftlig eksamen

  • Angiv DU-kursister klar til modultest

  • Angiv modultestniveau for AD-kursist

  • Definer videre forløb efter bestået modultest

 

Skolen kan oprette et eller flere gøremål af typen ’Dokumentation’, mens der kun findes én udgave af hvert af de andre gøremål .

 

Hvert gøremål skal have en titel, en instruks og kan have en kontaktgruppe.

 

Titlen bliver anvendt som identifikation af gøremålet, både overfor kursisten og overfor den medarbejder, der skal følge op gøremålet, når det er afsluttet af kursisten. Når der oprettes et dokumentations-gøremål skal der angives en titel (som kan ændres på det tidspunkt, hvor gøremålet tildeles kursisten) mens de andre gøremål altid vil optræde med den anførte titel.

 

Instruksen præsenteres for kursisten, når denne skal udføre gøremålet, og skal indeholde en beskrivelse af, hvad skolen forventer at kursisten skal foretage sig for at udføre dette gøremål. Når medarbejderen tildeler et dokumentationsgøremål, er der mulighed for at redigere denne instruks.

 

Kontaktgruppen angiver hvilken gruppe af medarbejdere, der skal færdigbehandle gøremålet når det er afsluttet fra kursistens side. Hvis gøremålet ikke oprettes med en kontaktgruppe, skal denne angives på det tidspunkt, hvor gøremålet tildeles kursisten. Selv om der er angivet en kontaktgruppe ved konfigureringen i systemdelen, kan medarbejderen vælge en anden.

 

I dialogen, hvor gøremålet redigeres, er der mulighed for at afprøve hvorledes gøremålet vil blive præsenteret for kursisten ved at trykke på knappen ’Test...’.